Trend müəyyən bir müddət ərzində ümumi üstünlükləri, maraqları və ya təcrübələri ortaya qoyan müəyyən bir sahədə dəyişiklik istiqamətidir. Bu, moda, texnologiya, istehlakçı maraqları, mədəniyyət və digər sahələrə aid ola bilər. Trendin müəyyən edilməsi mürəkkəb proses olsa da, onu müəyyən etmək üçün bir neçə üsul var:

  • Verilənlərin və Ümumi Statistikanın Təhlili;
  • Sosial Media Monitorinqinin keçirilməsi;
  • Bazar və istehlakçı araşdırmasının aparılması;
  • Bazar liderlərini daima izlənilməsi;
  • Mütəxəssislərdən rəylər və proqnozların alınması;
  • Yeni texnologiya və innovasiya monitorinqinin keçirilməsi;

Qeyd etdiyimiz üsulların qısa açılışı haqqında sizlərə məlumat vermək istəyirik.

Verilənlərin və Statistikanın Təhlili:

Müəyyən rəqəmlər üzrə verilənlərin və statistikanın tədqiqi, davranış və ya seçimlərdə meylləri və dəyişiklikləri müəyyən etməyə kömək edə bilər. Buraya satışların təhlili, axtarış sorğuları, sosial media və digər məlumat mənbələri daxil ola bilər.

Sosial Media Monitorinqi:

Sosial media insanların fikir bildirdiyi və xəbər mübadiləsi apardığı platformadır. Sosial mediada müzakirələrin və tendensiyaların monitorinqi, trend olan mövzuları və maraqları müəyyən etməyə kömək edəcək.

Bazar və istehlakçı araşdırması:

İstehlakçılar arasında sorğuların, fokuslanmış qrupların və digər tədqiqatların aparılması onların üstünlüklərini, gözləntilərini və davranışlarında meylləri müəyyən etməyə imkan verir. Bazar liderlərini izləmək sizə sənaye liderlərinin hərəkətlərini və strategiyalarını öyrənmək, cari və gələcək tendensiyaları müəyyən etməyə kömək edə bilər. Liderlər tez-tez bazarın digər istifadəçiləri arasında populyarlaşan yeni istiqamətlər və metodlar müəyyənləşdirirlər.

Mütəxəssislərdən rəylər və proqnozların alınması bizə nə verir?

Müxtəlif sahələrdə ekspertlər çox vaxt gələcək tendensiyalar haqqında öz fikirlərini və proqnozlarını təqdim edirlər. Onların fikirləri və təhlili sənayedəki tendensiyaları və dəyişiklikləri proqnozlaşdırmağa kömək edə bilər.

Texnoloji yeniliklər və innovasiyalar:

Bu üsul çox vaxt yeni tendensiyalar üçün əsas olur. Yeni texnologiyalara və onların müxtəlif sahələrdə tətbiqlərinə diqqət yetirmək gələcək tendensiyaları müəyyən etməyə kömək edə bilər.

“Trend sizin dostunuzdur” dedikdə nə başa düşülür?

Treyderlər arasında məşhur bir ifadə var ki, “trend sizin dostunuzdur” və ticarətin bu qızıl qaydası bazardakı bütün aktivlərə aiddir. Qiymətlər xaotik şəkildə dəyişmir, onların dəyişkənliyi bir çox amillərlə müəyyən edilir. Onlar üst-üstə düşəndə birjada müəyyən meyllər formalaşır. Bu təlimat sizə bu tendensiyaları tanımağa, öyrənməyə və möhkəm ticarət strategiyası hazırlamaq üçün bazar tendensiyalarını təhlil etməyə kömək edəcək. Əvvəlcə yarana biləcək sualların siyahısına baxaq və sonra açıqlama mərhələsinə keçid edək:

  • Birjada trendin müəyyən edilməsi nədir;
  • Bazar tendensiyasını necə müəyyənləşdirmək olar;
  • Bazar tendensiyaları haqqında nə bilmək lazımdır;
  • Birjada trendi necə müəyyən etmək olar. Trendlərin növləri hansılardı;
  • Trend xətlərini necə düzgün müəyyənləşdirmək və qurmaq olar – meyarlar;
  • Bazar trendinin aktuallığını necə müəyyən etmək olar?

Ümumiyyətlə ticarətə girməzdən əvvəl bazarda trendi müəyyənləşdirmək və yarana biləcək mənfi halların qarşısını almağa daim hazırlıqlı olmaq vacibdir. Bunu üçün Trend strategiyasına ehtiyacınız olacaqdır. Birjada trend haqqında tez-tez verilən suallar birincisi trendin müəyyən edilməsi haqqındadır.

Bazar tendensiyası (və ya tendensiya) müəyyən dövr ərzində qiymət hərəkətinin istiqamətindən asılı olaraq dəyişir. Dəyəri və ya həcmi dəyişən istənilən aktiv üçün tendensiyalar müşahidə oluna bilər. Maliyyə bazarlarında tendensiya adətən müəyyən bir müddət ərzində aydın istiqamət və intensivliklə formalaşan qiymət hərəkəti kimi başa düşülür. “Trend” sözünə əla alternativ tendensiya anlayışıdır. Məhz bu söz, bu terminin dolğunluğunu mükəmməl şəkildə çatdırır, yəni keçmişdən və indiki məlumatlara əsaslanan aktivin qiymətinin maksimum mümkün gələcək vəziyyətini ifadə edir. Bu vəziyyətdə əsas xüsusiyyət istiqamət kimi bir tendensiya xarakterik olacaq – treyderlərin ticarət qərarlarının qəbul edilməsində və ticarətdən gəlir əldə edərkən istifadə etdikləri məhz budur.
Texniki bazar təhlili prinsipinə əsasən, qiymət dəyişiklikləri həmişə müəyyən qaydalara, qanunauyğunluqlara və tendensiyalara tabe olur. Qiymət qrafiklərində sistematik dəyişikliklər maliyyə bazarlarında ticarət etməyə, məzənnələri proqnozlaşdırmağa və düzgün ticarət qərarları qəbul etməyə imkan verir. Texniki təhlil çərçivəsində məzənnə ticarəti üzrə peşəkarlar üçün alət kimi xidmət edən saysız-hesabsız göstəricilər, məsləhətçilər və qrafik modellər yaradılır. Bu alətlərin əksəriyyəti trend hərəkəti konsepsiyasına əsaslanır.