Yerli axtarış kiçik bizneslər üçün çox gəlirlidir. Beş istehlakçıdan dördü yerli məlumatları tapmaq üçün axtarışdan istifadə edir. Bu o deməkdir ki, əgər biznesiniz yerli axtarış üçün optimizasiya olunmayıbsa, potensial müştərilərinizin 80%-ni itirə bilərsiniz. Qısacası, biznesinizin yerli sıralamalarda qalmasını istəyirsinizsə, yerli SEO olduqca vacibdir. Biznesinizi yerli SEO üçün optimizasiya etməyinizə kömək etmək üçün yerli SEO məsləhətlərini və alətlərini əhatə edən hərtərəfli bələdçi hazırladım. Bələdçinin sonunda, hansı məhsul və ya xidmətləri alacaqlarını seçmək üçün yerli axtarışdan istifadə edən potensial müştərilərə necə çatacağınız barədə tam məlumat əldə edəcəksiniz.
Yerli SEO Nədir?
Yerli SEO, bizneslərin məhsul və xidmətlərini yerli potensial müştərilərə və mövcud müştərilərə tanıtmasına kömək edir. Axtarış motorları yerli axtarış üçün məlumat toplamaq məqsədilə yerli məzmun, sosial profil səhifələri, bağlantılar və sitatlar kimi siqnallara əsaslanaraq istifadəçiyə ən uyğun yerli nəticələri təqdim edir.
Yerli SEO Necə İşləyir?
Yüksək səviyyəli Yerli SEO, “adi” Google axtarışı kimi işləyir. Bir istifadəçi axtarış etdikdə, Google həmin şəxsin sorğusu üçün ən uyğun nəticələri təmin etmək məqsədilə öz indeksini skan edir. Yerli SEO-nu unikal edən xüsusiyyət isə Google-un yerli axtarış nəticələrini sıralamaq üçün fərqli bir sıra sıralama faktorlarından istifadə etməsidir. Əslində, yerli SEO bir sıra spesifik sıralama siqnallarına malikdir:
- İstifadəçinin axtarış etdiyi yer
- NAP (Ad, Ünvan, Telefon) sitatları
- Google My Business (GMB) hesabının mövcudluğu
- Google My Business profilində istifadə olunan açar sözlər
- Onlayn rəylərin ümumi təəssüratı (müsbət və ya mənfi olması)
- Onlayn rəylərdə istifadə olunan açar sözlər
- Bu yerdə edilən “check-in” sayı
- Sosial mediada paylaşımlar
- Google Xəritələrdə həmin biznesin ulduz reytinqi
Yerli SEO-nun düzgün tətbiqi, biznesinizin yerli axtarış nəticələrində daha yüksək mövqeyə çıxmasına və potensial müştərilərə daha asan çatmasına kömək edir.
Xəritə Paketi
Xəritə Paketi (həmçinin “Yerli Paket” kimi tanınır) 3 yerli biznes nəticəsindən ibarətdir… Bu bizneslərin yerləşdiyi məkanlar Google Xəritələrdən götürülür. Məsələn, “Səfaköy meyvə-tərəvəz dükanı” axtardıqda, Google nəticələrin ən üstündə bir Xəritə Paketi təqdim edir. Xəritə Paketi ilə “Səfaköy nalbant” üçün Google Axtarış nəticələrindəki “adi” üzvi nəticələr fərqlidir.
Google-un bu bələdçinin sonrakı hissəsində Xəritə Paketindəki biznesləri necə sıraladığını göstərəcəyəm. Lakin hələlik unutmayın ki, Xəritə Paketinin öz qaydaları və öz alqoritması var. Təbii ki, bəzi sıralama faktorları (məsələn, bağlantılar) həm yerli, həm də üzvi axtarış nəticələrində sıralanmağa kömək edə bilər. Lakin digərləri (məsələn, NAP – Ad, Ünvan, Telefon kimi məlumatlar) yalnız Xəritə Paketində sıralanmaq üçün vacibdir.
Əgər yerli biznesinizin yerli axtarış nəticələrində görünməsini istəyirsinizsə, biznes adınızı “mağaza + şəhər” kimi dəyişmək müsbət nəticələr verə bilər. Çünki adətən “mağaza” açar sözü “mağaza + şəhər” versiyasından daha çox axtarış nəticəsi əldə edir.
Xəritə Paketi Sıralamalarını İzləmə
Yerli SEO kampaniyanızın ilk addımlarından biri, mövqeyinizi analiz etməkdir. Xüsusilə, Xəritə Paketində hansı mövqedə olduğunuzu öyrənməlisiniz. Xəritə Paketi sıralamalarınızı zamanla izləmək vacibdir. Demək olar ki, bütün sıralama izləmə alətlərində Xəritə Paketi sıralamalarını izləmə xüsusiyyəti var. Bu alətlərdən bəziləri:
- Whitespark Local Rank Tracker
- SEO PowerSuite Local Rank Tracker
- LocalFalcon
Yerli SEO Məsləhətləri
- Google My Business (GMB) üçün optimizasiya edin.
- Daxili bağlantı quruluşunuzu təkmilləşdirin.
- URL-ləri, başlıq teqlərini, başlıqları, meta təsvirləri və məzmunu optimizasiya edin.
- Veb saytınıza yerli məkan səhifələri əlavə edin.
- Yerli məzmun yaradın.
- Veb saytınızın mobil uyğun olduğuna əmin olun.
- NAP-ların (Ad, Ünvan, Telefon) onlayn platformalarda düzgün və ardıcıl olduğuna əmin olun.
- Onlayn kataloqları və sitatları optimizasiya edin.
- Əlaqədarlıq və nüfuz baxımından keyfiyyətli geri bağlantılar əldə edin.
- Sosial mediada aktiv olun və Google My Business-da paylaşımlar edin.
Bu strategiyalar yerli SEO-da uğurlu olmaq və biznesinizin Google Xəritələrdə və yerli axtarış nəticələrində ön sıralarda görünməsini təmin etmək üçün vacibdir.
Rəqəmsal marketinq strategiyalarımızla biznesinizi zirvəyə daşıyın – daha çox müştəri, daha çox satış, daha çox qazanc! 👉 Rəqəmsal marketinq“