Google-da daha yüksək sıralama əldə etmək istəyirsinizsə, yalnız açar sözlərə deyil, daha çox şeyə ehtiyacınız var. SEO üçün bir “mövzu xəritəsi” yaratmalı və onu izləməlisiniz.
Bir “mövzu xəritəsi”, məzmununuzu axtarış motorlarının asanlıqla başa düşəcəyi şəkildə təşkil etməyə kömək edir. Müxtəlif mövzuların bir-biri ilə necə əlaqəli olduğunu göstərir, saytınızı daha güclü edir və mövzu əlaqəsini artırır.
Bu bələdçidə, “mövzu xəritəsi”nin nə olduğunu, niyə vacib olduğunu və onu addım-addım necə yaradacağınızı öyrənəcəksiniz.
İstər bloq yazırsınız, istər tərəfdaşlıq saytı qurursunuz, istərsə də e-ticarət mağazası açırsınız, yaxşı strukturlaşdırılmış bir “mövzu xəritəsi” sıralamalarınızı və trafikinizi artırmağa kömək edə bilər.
SEO üçün “Mövzu Xəritəsi” Nədir?
SEO üçün bir “mövzu xəritəsi”, axtarış motorlarının asanlıqla başa düşəcəyi şəkildə əlaqəli mövzuları təşkil edən strukturlaşdırılmış bir plandır. Veb saytınızın əsas mövzusunu xülasə edir və bunu daha kiçik, bir-biri ilə əlaqəli alt mövzulara ayırır.
Müxtəlif mövzular haqqında təsadüfi şəkildə yazmaq əvəzinə, mövzu xəritəsi nəyi əhatə edəcəyinizi planlamağa kömək edir. Həmçinin, hər mövzu haqqında ən vacib sualları cavablandırdığınızdan əmin olmağınızı təmin edir.
Niyə Mövzu Xəritəsi Yaratmalısınız?
Bir “mövzu xəritəsi”, axtarış motorlarının veb saytınızı daha yaxşı başa düşməsinə kömək edir. Sayfalarınızı ayrı-ayrı məzmun parçaları kimi deyil, yaxşı strukturlaşdırılmış bir mövzunun hissəsi olaraq görür. Bu, saytınızın axtarış motorları tərəfindən daha yaxşı qiymətləndirilməsini və sıralamalarda daha yüksək yer tutmasını təmin edir.
Bir mövzu xəritəsi yaratmaq, SEO-da nüfuz qurmağın ən yaxşı yollarından biridir. Bu, Google-a saytınızın əlaqəliliyini başa düşməsinə kömək edir və bir mövzunu əhatəli şəkildə ələ aldığınızdan əmin olmağınızı təmin edir.
-
Chris Coussons, Visionary Marketing-in qurucusu
Bu, eyni zamanda məzmun planlamasını da asanlaşdırır. Aydın bir xəritə ilə növbəti yazacağınız mövzunu tam olaraq bilirsiniz. Bu, məzmununuzdakı boşluqları qarşısını alır və nişinizi tam şəkildə əhatə etmənizi təmin edir.
Visionary Marketing-dən Chris, məzmun istehsalını prioritetləşdirmək üçün konseptual xəritələrdən istifadə etdiklərini, ən təsirli səhifələrdən başlayaraq mərhələli şəkildə genişləndiklərini də vurğulayır.
Bundan əlavə, köhnə səhifələrin daha yeni məlumatlara bağlantılar verərək yenilənməsini təmin edir və bu da məzmun yeniləmələrinə kömək edir.
Bir konseptual xəritənin digər bir əlavə faydası, doğru auditoriyanı cəlb etməyə kömək etməsidir. Məzmununuz yaxşı təşkil edildikdə, ziyarətçilər ehtiyac duyduqlarını asanlıqla tapırlar və bu da onları saytınızda daha uzun müddət saxlamağa səbəb olur.
SEO üçün “Konseptual Xəritə” Necə Yaradılır?
Geniş Nişinizi Təyin Edin
SEO üçün mövzu xəritəsi yaratmadan əvvəl, nişinizi təyin etməlisiniz. Nişiniz, veb saytınızın fokuslandığı əsas mövzudur.
Bu yalnız blog yazıları üçün keçərli deyil. Kiçik bizneslər və ya e-ticarət saytları da hansı “niş”də olduqlarını aydın şəkildə təyin etməlidir.
Məsələn, əgər onlayn təbii organik sabunlar satırsınızsa, nişiniz sağlamlıq və dəri baxımı sahəsində olacaqdır.
Yaxud, peyzaj xidmətləri təklif edən kiçik bir yerli müəssisə, açıq hava həyatı və/və ya ev baxımı [nişində] fəaliyyət göstərir, buna görə də o [auditoriyaya] uyğun məzmun istehsal edirlər.
Aydın və müəyyən bir “niş” seçmək, axtarış motorlarının saytınızın məqsədini başa düşməsinə kömək edir və nüfuz qurmağı asanlaşdırır.
Geniş bir niş sizə istiqamət verir. Bütün məzmununuzun mərkəzi bir mövzuya bağlanmasını təmin edir, bu da saytınızı həm axtarış motorları, həm də istifadəçilər üçün daha əlaqəli edir.
Müəyyən bir “niş” olmadan, məzmununuz dağınıq hiss edə bilər və bu da sıralamalarda yüksəlməyi çətinləşdirə bilər.