Google Trends-i yeni yeni istifadə etməyə başlayan bir marka üçün məlumatları vizuallaşdırarkən unudulmaması lazım olan bir neçə əsas meyar mövcuddur.
Əvvəlcə qeyd etmək lazımdır ki, Google Trends istifadəçilərə fərqli məlumatları asanlıqla müqayisə etməyə imkan verir.
Seçilən hər bir Google axtarış sorğusunun cəmi, mümkün populyarlığı hesablamaq üçün həmin bölgənin ümumi axtarış sayına və təmsil etdiyi zaman zonasına bölünür. Əks halda, ən yüksək axtarış həcminə sahib olan sorğular həmişə siyahının başında yer alardı.
Bir axtarış terminindən sonrakı sorğu sayına olan nisbətə əsasən, bütün mövzularda aparılan ümumi axtarışlara görə 0-dan 100-ə qədər bir şkala üzrə qiymətləndirmə aparılır.
Eyni axtarış sayını göstərən fərqli bölgələr isə həmişə eyni ümumi axtarış həcminə sahib olmaya bilər.
Google Trends Nədir?
Google Trends, Google axtarışlarında müəyyən söz və ya ifadələrin hansı coğrafiyada, hansı dillərdə və nə qədər tez-tez axtarıldığını istifadəçilərə statistik məlumat kimi təqdim edən bir xidmətdir. Bu güclü SEO aləti məhsullarınızı, xidmətlərinizi və fəaliyyət göstərdiyiniz sahədəki populyar tendensiyaları izləmək üçün istifadə edilə bilər.
Müəyyən bir müddət ərzində açar sözün axtarış trendini analiz edərək, həmin söz və ya ifadənin Google-da nə dərəcədə populyar olduğunu Google Trends vasitəsilə müəyyən etmək mümkündür. Məsələn, müəyyən tarix aralığında edilən axtarışlara dair detallara baxa bilərsiniz.
Google Trends-i Açar Söz Tədqiqatlarında İstifadə Etmək
Açar söz tədqiqatı Google Trends-dən istifadə olunan ən vacib sahələrdən biridir. Açar sözlərin axtarış həcmi Google Trends-in əsas komponentlərindən biridir.
Lakin, Google-un Açar Söz Planlayıcısı və bazardakı digər standart alətlər qədər güclü olmaya bilər; yenə də Google Trends açar söz tədqiqatı üçün mükəmməl başlanğıc aləti hesab olunur.
Google Trends sayəsində seçilmiş axtarış istiqamətləri daha aydın seçilə bilir. SEO mütəxəssisləri müəyyən sorğular zirvəyə çatmazdan əvvəl onları hədəfləmə şansına malik olurlar.
Bu açar sözlər üçün rəqabət az ikən başlamaq potensial gəlirlərin daha yüksək olmasına yardım edir.
Axtarış Trendlərini Google Axtarış Motorlarında Müqayisə Etmək
Google Trends-də mövcud olan xəbərlər, alış-veriş, şəkillər və YouTube kimi seçimlər sayəsində markalar özlərinə uyğun axtarış motorlarını seçərək SEO araşdırmalarında yeni imkanlar qazana bilərlər.
Şəkil axtarış məlumatları 2008-ci ildən indiyə qədər olan məlumatları əhatə edir. SEO mütəxəssisləri burada olan məlumatlardan istifadə edərək işlərini zənginləşdirə bilərlər. Şəkil axtarışı yalnız yüksək sorğu sayları ilə seçilmir, həmçinin Facebook, Amazon və Pinterest kimi platformalardan uzaq duraraq məlumatları analiz etmək imkanı yaradır.
Google Trends-də olan məlumatları yerə və şəhərə görə sıralamaq mümkündür. Eyni zamanda, vizual axtarış sorğuları üçün əlaqəli sorğu təklifləri də mövcuddur.
Bundan əlavə, iki fərqli sorğunu müqayisə etmək imkanı var ki, hansı məlumatın daha populyar olduğunu müəyyən edib işlərinizi planlaşdıra biləsiniz.
Mövsümi Artımları Proqnozlaşdırmaq və Qiymətləndirmək
Google Trends-in SEO işlərində ən geniş istifadə olunan yolu artan müştəri tələblərini analiz etməkdir.
Məsələn, “otellər” kimi bir axtarış termini üçün müəyyən aylarda və ya dövrlərdə axtarış həcminin artdığını görmək mümkündür. Otellər yay aylarında daha çox axtarış aldığından bu dövrlərdə artımlar müşahidə edilə bilər.
Amma nəzərə almaq lazımdır ki, bu məlumatları tək başına qiymətləndirmək markalar üçün kifayət etmir. Çünki Google Trends yalnız əlaqəli dəyərləri təqdim edir və mütləq həqiqətləri göstərmir.
Buna baxmayaraq, Google Trends-dən əldə edilən məlumatları Açar Söz Planlayıcısı ilə qarşılaşdıraraq, bu rəqəmlərin gerçək mənasını anlamaq olar. Lakin Açar Söz Planlayıcısının məlumatlarının böyük hissəsinin AdWords kampaniyalarından gəldiyi unutulmamalıdır. Qısacası, yığılan məlumatlar “otellər” mövzusu üzrə təxmini axtarış həcmi göstərə bilər.
Bu analizlər əsasında SEO strategiyaları qurmaq və Google-un mövcud məzmunu necə prioritetləşdirdiyini anlamaq mümkün olur.