URL strukturlarınızı həm müştərilər, həm də Google üçün düzgün etmək çox vacibdir. Gələcəkdə SEO uğuru üçün veb saytınızın URL-lərini tənzimləmək üçün bu təlimatlara əməl edin.
Veb saytınız barədə danışarkən, URL-ləriniz adətən Google və müştərilərinizin görəcəyi ilk şeydir.
Yaxşı optimallaşdırılmış URL-lər həm axtarış motoru optimizasiyası, həm də istifadəçi təcrübəsi üçün əhəmiyyətlidir. Axtarış motorları, süni intellekt texnologiyaları vasitəsilə, URL-in sıralamada hansı yeri alacağına qərar vermək üçün bir çox dəyişəni təhlil edir. Səhifə başlıqlarında (Title) olduğu kimi, URL-lər də axtarış motorlarına və potensial ziyarətçilərə veb səhifənin məzmununu müəyyənləşdirməkdə kömək edir.
SEO dostu URL necə yaradılır?
Səhifə başlığı ilə başlayın
Səhifənizin başlığını URL strukturu ilə mümkün qədər yaxın uyğunlaşdırın. Tam olaraq eyni olması vacib deyil, lakin oxucunun onların bir-biri ilə əlaqəli olduğunu anlaması önəmlidir. Aşağıdakı nümunədə, səhifə başlığı və URL tam olaraq eyni deyil, lakin istifadəçilər əlaqəni görə bilərlər.
Rəqəmləri çıxarın
Tutaq ki, yazınız dörd maddədən ibarətdir və bu rəqəm URL-də göstərilib. Yazını aktual saxlamaq üçün hər dəfə yeni maddə əlavə etdikdə, URL-ni dəyişdirib yenidən yönləndirmək lazım gəlir.
Bir səhifəni və ya postu yenidən yönləndirmək adətən yaxşı təcrübə deyil. Buna görə də, URL-dən rəqəmləri tamamilə çıxarmaq ən yaxşı yanaşmadır. Bu şəkildə, səhifədə kiçik dəyişikliklər etdiyiniz zaman URL-ni yeniləmək məcburiyyətində qalmazsınız.
Lazımsız məlumatları silin
Google URL-ləri mümkün qədər sadə saxlamağı tövsiyə edir və bunun bir neçə səbəbi var:
Birincisi, ziyarətçilər çox uzun URL-lərdən çəkinə bilərlər.
İkincisi, uzun URL-lər axtarış nəticələrində qısaldılır.
İndi potensial URL-dən ehtiyacımız olmayan hər şeyi çıxaraq.
Bir açar söz daxil edin
Hər veb səhifəni bir açar söz ətrafında optimallaşdırmaq ən yaxşı təcrübədir və bu açar söz URL-də olmalıdır. Axtarış motorları URL-in sonunda olan sözlərə daha az əhəmiyyət verdiyindən, ən vacib açar sözləri URL-in əvvəlinə yerləşdirmək vacibdir. Lakin, açar sözləri həddindən artıq istifadə etməyin. Axtarış motorları açar söz doldurmanı tanıyır və bu cür hərəkətlər üçün veb saytınızı cəzalandıra bilər.
Kiçik hərflərdən istifadə edin
Çox veb serverlər kiçik və böyük hərf URL-lərini eyni şəkildə işləyir, lakin bu həmişə belə deyil. Texniki olaraq, domen adından sonrakı hər şey böyük/kiçik hərfə həssasdır və bəzi serverlər bunları fərqli şəkildə işləyə bilər.
Təhlükəsizlik üçün həmişə kiçik hərf URL-lərindən istifadə edin. WordPress istifadə edirsinizsə, bu avtomatik olaraq tətbiq olunur.
Sözləri ayırmaq üçün tirelərdən istifadə edin
URL ifadələrində sözləri ayırmaq üçün tirelərdən istifadə etmək həm oxunaqlılığı artırır, həm də axtarış motorları üçün optimallaşdırmanı yaxşılaşdırır. Google, URL-lərdə alt xətt (_) əvəzinə tire (-) istifadəsini tövsiyə edir, çünki tirelər sözlər arasında boşluq kimi qəbul edilir, alt xətt isə sözləri birləşdirir.
Alt domenlərdən yalnız lazım olduqda istifadə edin
Axtarış motorlarının alt domeni əsas domenlərdən fərqli olaraq qiymətləndirmək potensialını nəzərə alın. Bu vəziyyət, bağlantı dəyəri və etibarlılıq kimi SEO-nun bir çox aspektlərinə təsir göstərə bilər. Alt domen əvəzinə alt qovluqlardan istifadə etmək daha yaxşıdır.
URL NÜMUNƏSİ
Optimallaşdırılmış: http://www.example.com/topic
Optimallaşdırılmamış: http://topic.example.com
Uyğun TLD seçin
Qlobal trafik cəlb etmək istəyirsinizsə, .com kimi ümumi yüksək səviyyəli domen (gTLD) seçin. Google bütün gTLD-ləri SEO baxımından eyni şəkildə qiymətləndirir, lakin .com daha yaxşı seçimdir.
Müəyyən bir bölgədəki müştəriləri hədəfləyirsinizsə, .co.uk və ya .fr kimi ölkə kodlu yüksək səviyyəli domenlərdən (ccTLD) istifadə edin.
Lazım olduğu qədər alt qovluq istifadə edin
Bir URL-də çoxlu alt qovluqların olması SEO-ya mənfi təsir göstərmir. Lakin bu, səhifənin saytın strukturu içərisində “dərin basdırıldığını” göstərə bilər.
Tarixlərdən qaçın
Populyar CMS-lər (məsələn, WordPress) standart olaraq tarixləri URL-lərə daxil edir. Əgər məzmununuzu yeniləyirsinizsə, bu, problemlərə səbəb ola bilər, çünki Google axtarış nəticələrində ziddiyyətli məlumatlar göstərə bilər.