SEO-ya uyğun bir tema seçməyiniz Google-da yüksək sıralarda olacağınız demək deyil. SEO müxtəlif hissələrdən ibarət bütöv bir sistemdir. Əgər bir hissəyə həddindən artıq önəm versəniz, digər hissələrdə səhvlər edə bilərsiniz. Buna görə də SEO-ya uyğun tema seçimində həddindən artıq israr etməyə ehtiyac yoxdur. Əgər artıq bir mövzu (tema) istifadə edirsinizsə, bunu plaqinlər vasitəsilə tam olmasa da, SEO-ya uyğun hala gətirə bilərsiniz.

1. Mobil Uyğunluq

Seçəcəyiniz temanın yalnız masaüstü versiyasına baxaraq qərar verməyin. Mobil versiyanın istifadəyə yararlı olub-olmadığını yoxlamaq vacibdir. Bunun üçün Google Mobil Uyğunluq Testi vasitəsilə saytınızın Google üçün hər hansı bir problem yaradıb-yaratmadığını yoxlaya bilərsiniz.

2. Sürət

Sürətli bir tema SEO üçün mütləqdir. Temanı seçməzdən əvvəl Google PageSpeed InsightsGTMetrix vasitələrindən istifadə edərək sürəti mütləq yoxlayın. Saytın sürət balının ən az 50 və yuxarı olmasına diqqət yetirin.

3. Brauzerlərlə Uyğunluq

Ziyarətçilərin hansı brauzerdən istifadə edəcəyini əvvəlcədən bilmək mümkün deyil. Chrome, Firefox, Edge, Opera, Safari kimi müxtəlif brauzerlər var. Temanı seçməzdən əvvəl yalnız Chrome-da yox, digər brauzerlərdə də necə göründüyünü və işlədiyini test edin.

4. H Teqləri(Heading Tags)

H teqlərindən düzgün istifadə SEO üçün çox vacibdir. Əgər blog saytı qurmağı planlaşdırırsınızsa, məqalə başlığının H1 teqi ilə verildiyinə və logoya H1 teqi verilmədiyinə əmin olun. Bunun üçün Web Developer uzantısıSEOquake alətlərindən istifadə edə bilərsiniz.

5. Struktural Data (Structured Data)

Struktural məlumatları dəstəkləyən bir tema seçmək SEO baxımından faydalıdır. Bu, axtarış motorlarının saytınızı daha yaxşı anlamasına və SERP-lərdə (axtarış nəticələri səhifəsində) görünmənizi artırmağa kömək edə bilər. Əgər seçdiyiniz tema struktural veriləri dəstəkləmirsə, sonradan plaqinlər vasitəsilə əlavə edə bilərsiniz.

6. Dizayn

Dizayn, istifadəçiləri saytda saxlayan əsas faktorlardan biridir. Əgər istifadəçilər saytın görünüşünü bəyənməsələr, çox vaxt keçirmədən saytı tərk edəcəklər. Reklam yerləşdirmə, kontent yerləşdirmə, istifadəçi təcrübəsi və vizual görünüş arasında balans yaratmalısınız.

7. Navigasiya

İstifadəçilər axtardıqları məlumatı tapmaq üçün daha çox saytın naviqasiyasına güvənirlər. Asan və intuitiv naviqasiya, istifadəçi təcrübəsini yaxşılaşdıraraq SEO-ya müsbət təsir göstərə bilər. Araşdırmalara görə, istifadəçilərin təxminən 70%-i saytda axtarış yerinə menyular və naviqasiyaya üstünlük verir.

8. Breadcrumbs (Çörək Qırıntısı Navigasiyası)

Breadcrumbs, yəni “çörək qırıntısı” naviqasiyası, istifadəçilərin bir məhsulun və ya səhifənin hansı kateqoriyada olduğunu görməsinə və əvvəlki səhifəyə tez bir zamanda qayıtmasına kömək edir. Bu xüsusiyyət xüsusilə e-ticarət saytlarında çox faydalıdır. SEO baxımından da əhəmiyyətlidir, çünki axtarış motorları bu strukturu başa düşərək indeksləmə prosesini yaxşılaşdırır.