2022-ci il üçün 12 SEO Trendi

Gün keçdikdə SEO dünyası dəyişməyə və inkişaf etməyə davam edir. SEO-nun əsas prinsipləri eyni qalsa da, alqoritm yeniləmələri və axtarış tendensiyaları inkişaf edir və veb səhifələrimizdə optimallaşdırmanı həyata keçirməmizə təsir edir. Süni intellekt, səsli axtarış və s. ətrafında yeni alqoritmləri buna misal olaraq göstərə bilərik.

Bu məqaləmizdə sizinlə 2022-ci ildə trafikinizi və açar sözlərinizin reytinqini yüksəltmək üçün diqqət etməli olduğunuz 12 ən yaxşı SEO trendlərini bölüşəciyik.

 

1.Süni İntellektual Alqoritmlər

2022-ci ildə Google-un süni intellekt alqoritmi olan RankBrain-in SERP-lərdə vebsaytın sıralamasına qərar verən ən mühüm amillərdən biri olacaqdır.

Google RankBrain-i işə saldıqdan sonra süni intellektin SEO strategiyalarına təsiri haqqında çoxlu fərziyyələr var. Alqoritmin daxili işləri haqqında çox təfərrüat verilməsə də, hesab olunur ki, istifadəçi təcrübəsi nəzərə alınan ən mühüm amillərdən biridir. Bu o deməkdir ki, kliklənmə dərəcəsi və istifadəçilərin vebsaytda keçirdikləri vaxt sıralamada müəyyən amillər olacaq.

2.Əlçatanlıq

Saytınızı daha görünən etmək barədə düşünərkən, görmə və ya eşitmə qüsuru olan insanların ehtiyacları da daxil olmaqla, hər cür müxtəlif ehtiyaclar barədə düşünməlisiniz. Marketoloqlar əlçatanlığın əhəmiyyətindən getdikcə daha çox xəbərdar olurlar və bu, 2022-ci il üçün ən vacib SEO tendensiyalarından birinə çevrildi.

Veb məzmununuzun, məhsullarınızın və xidmətlərinizin görmə və ya eşitmə qüsuru olan insanlar üçün əlçatan olmasına əmin olmaq yalnız axtarış nəticələrinə yüksəlməyə kömək etmir, həm də daha yaxşı istifadəçi təcrübəsi təklif edir və hətta brend reputasiyanıza müsbət təsir göstərə bilər. Veb saytınızın əlçatanlıq auditini aparın və daha çox insanın ondan problemsiz istifadə etməsinə kömək edən aspektləri nəzərdən keçirin.

 

3.Səhifədə Təcrübə və Əsas Veb Vitalları

Google istifadəçi təcrübəsi ilə bağlı aspektlərə getdikcə daha çox əhəmiyyət verir.

Alqoritmin son yeniləməsində Google, veb səhifəni sıralamaq üçün istifadəçi təcrübəsini nəzərə alacağını açıqladı. Marketoloqlar üçün əsas səhifə içi təcrübə metrikası istifadəçi təcrübəsi baxımından veb-saytın keyfiyyətini ölçən Core Web Vitals olacaq. Siz onları Search Console-un “Core Web Vitals” hesabatında yoxlaya bilərsiniz.

Bunlar Core Web Vitals-ı təşkil edən 3 əsas göstəricidir.

 

  • LCP (Ən böyük məzmunlu boya) yükləmə sürətini ölçür. Ən böyük məzmunun yüklənməsi 2,5 saniyədən az vaxt aparırsa, vebsayt yaxşı təcrübə təklif edir.
  • FID (ilk giriş gecikməsi) səhifə ilə əlaqə qurarkən istifadəçi təcrübəsini ölçür. İdeal olaraq, 100-dən az olmalıdır.
  • CLS (Cumulative Layout Shift) səhifənin görünən tərtibatında gözlənilməz dəyişikliklərin sayı ilə vizual sabitliyi ölçür. 0,1-dən aşağı olması tövsiyə olunur.

 

4.Səs Axtarışları

Səsli axtarış populyarlıq qazanmağa davam edir, istehlakçıların təxminən 58%-i ondan əsasən Google, Siri və ya Alexa kimi köməkçilər vasitəsilə yerli bizneslər haqqında məlumat tapmaq üçün istifadə edir.

Mütəxəssislərin fikrincə, gələcəkdə axtarış sistemləri sorğularının əksəriyyətini səsli axtarışlar təşkil edəcək. Biznesinizi onlar üçün hazırlamaq vaxtıdır! İlk addım yazılı məzmunu təbii dilə “tərcümə etmək”, yəni istifadəçilərin necə yazdıqları deyil, necə danışdıqları barədə düşünməkdir.

 

5.Google-un EAT Prinsipi

İndi SEO-da məzmunun keyfiyyəti, məzmunun ətrafında yaradılan açar sözlərin sayından daha çox qiymətləndirilir. Məzmun keyfiyyətini qiymətləndirmək üçün Google “EAT” prinsipindən istifadə edir.

  • Expertise: məzmun mövzu ilə bağlı faydalı məlumat verməlidir.
  • Authoritativeness: bu amil eyni sektordakı digər keyfiyyətli veb-saytlardan xarici keçidlər kimi identifikatorlar vasitəsilə məzmunun və veb-sayt domeninin səlahiyyətinə diqqət yetirir.
  • Trustworthiness: vebsayt etibarlı məzmunun dərcinə diqqət yetirməlidir. Bu, təcrübəyə bənzəyir, lakin bütün veb-saytın qlobal səviyyəsində daha çox işləyir.

 

6.Uzun Formalı Məzmun

Uzun formalı məzmunun daha yaxşı sıralanmağa meylli olduğu doğrudur. Bunun səbəbi, 3000 sözdən uzun məqalələrin daha çox paylaşılması və daha çox trafik yaratmasıdır. Oxucuların marağını saxlamaq üçün məzmunu H2 və H3 başlıqlarından istifadə edərək daha kiçik hissələrə bölmək vacibdir. Bu məzmunun oxunmasını və başa düşülməsini asanlaşdırır.

 

7.Zəngin Nəticələr

SEO-nun son illərdə ən çox dəyişən aspektlərindən biri axtarış nəticələri səhifələrinin və ya SERP-lərin görünüşüdür. Biz reklamlardan və üzvi mətn nəticələrindən uzaqlaşaraq, şəkillərə, rəylərə və hətta bir düyməni basmaqla almağa hazır məhsullara yönəlmiş daha mürəkkəb ekosistemə keçdik.

SEO-nun son məqsədi “nə qədər yüksək olsa, bir o qədər yaxşıdır”dan “nə qədər görünən olsa, bir o qədər yaxşıdır”a keçdi. Google-un ilk baxışdan səhifəniz haqqında daha çox məlumat göstərməsi üçün məzmununuzla bağlı strateji olmalısınız.

 

8.Sıfırıncı Pozisiya

Axtarış motorunun yerləşdirilməsində ən yaxşı mövqe, istifadəçi üçün ilk və ən görünən nəticə olan seçilmiş parça və ya sıfır mövqeyə çevrildi. O, nəticənin məzmununun, səhifənin başlığının, URL-nin və bəzən şəklin çıxarılmış fraqmentini göstərir. Qalan nəticələrdən daha çox yer tutduğundan, çoxlu sayda təəssürat və klikləri cəlb edir. Seçilmiş fraqmentlərin üç əsas növü var: mətn abzasları, nömrələnmiş və ya nömrələnməmiş siyahılar və cədvəllər. Aşağıda bölüşdüyümüz görsəl buna ən yaxşı nümunələrdən biridir.

position 0

 

9.Google Shopping Graph

COVID-19 zamanı onlayn alış-veriş bir çox istehlakçı üçün əsas seçim oldu.

Son vaxtlara qədər Google Shopping-in axtarış imkanları Shopify və ya Amazon kimi e-ticarət nəhənglərininkləri ilə müqayisə oluna bilməzdi, lakin son vaxtlar axtarış sistemi Shopping Graph-ın işə salınması ilə bu aspektə daha çox əhəmiyyət verdi. Shopping Graph, daim dəyişən məhsullar, satıcılar, brendlər, rəylər və satıcılar tərəfindən təqdim olunan inventar məlumat dəstini başa düşə bilən süni intellektə malik dinamik modeldir.

Bu təqdimatla Google istifadəçilərə real vaxtda məhsulları kəşf etməyə və satın almağa imkan verən bir sistem təklif edir. Şübhəsiz ki, Shopping Graph e-ticarət sektoru üçün ən vacib SEO tendensiyalarından biridir.

 

10.Semantik Axtarışlar

Axtarış motorları indi yalnız optimallaşdırılmış açar sözlərə diqqət yetirməkdənsə, istifadəçi niyyətini və müxtəlif terminlər arasındakı əlaqələri başa düşə bilirlər. Buna görə də, xüsusi açar sözlər üçün optimallaşdırmaqdansa, məlumatın uyğunluğuna, əsas və ikinci dərəcəli açar sözlərə diqqət yetirmək getdikcə daha vacib olacaq.

 

Bu bloqumuzda sizlərlə birlikdə 2022-ci il üçün 12 ən yaxşı SEO Trendlərini bölüşdük. SEO haqqında daha çox öyrədici bloqlar oxumaq üçü bura klik edə bilərsiniz. Bundan əlavə, telegram kanalımıza keçərək gələcək məqalələrimizdən ilk siz xəbərdar ola bilərsiniz.