Rəqəmsal marketinq hər-hansısa bir şirkətin mal və xidmətlərini və ya bütövlükdə şirkəti tanıtmaq üçün bir yoldur. E-poçt, ani messencerlər, reklam və müsbət rəyli məlumatı hədəf auditoriyaya çatdırmaq üçün istifadə olunur.
Rəqəmsal Marketinqdə nəyə diqqət etmək lazımdır?
Rəqəmsal marketinq kampaniyasının başlanması aydın məqsədlərin qoyulması və potensial müştərilərin xüsusiyyətlərinin müəyyən edilməsi ilə başlamalıdır. Sonra marketinqin düzgün aparılması yolları seçilməli və tədqiqatlar aparılmalıdır.
Ümumiyyətlə “Rəqəmsal Marketinq nədir?” sualına cavabı belə izah edə bilərik: Marketinq (və ya rəqəmsal marketinq) istehlakçılarla qarşılıqlı əlaqənin bütün mərhələlərində istifadə olunan rəqəmsal texnologiyalardan yararlanmaqla xidmət və malların təşviqini nəzərdə tutan marketinq istiqamətidir. Məsələn, saytlar, sosial şəbəkələr və s. Hazırda rəqəmsallaşma qlobal iqtisadiyyatın inkişafının ən vacib sahələrindən biridir. Bəzi rəqəmsal texnologiyalar marketinq mühitində öz tətbiqini tapmış və uğur qazanmışdır.
Rəqəmsal Marketinq müştərilərlə qarşılıqlı əlaqə yaratmaq üçün bütün bu texnologiyalardan istifadə etməyə imkan verir. Eyni zamanda qeyd etməliyik ki, bu qarşılıqlı əlaqə, məzmunun geniş kütlə arasında yayılması veb saytlar, açılış səhifələri, sosial şəbəkələr, e-poçt və mobil proqramlar kimi media kanalları vasitəsilə baş verir. Məzmunu təbliğ edərkən müəyyən ödəniş əsasında qurulmuş və özünü təsdiqləmiş rəqəmsal kanallardan istifadə edilə bilər. Məsələn, SEO, klik başına ödəmə (PPC) reklamı, sosial media, e-poçt.
Rəqəmsal Marketinqin əsasları
Rəqəmsal Marketinq anlayışı müasir marketinq ilə sıx bağlıdır. Həddindən artıq yüklənmiş informasiya mühitində istehlakçını maraqlandırmaq kifayət qədər çətindir. Hazırda insanlar ehtiyac və üstünlüklərinə uyğun gəlməyən təklifləri qəbul etmirlər. Bu zaman reklam müştərinin özü üçün optimal həll yolunu axtardığı, məhsul və ya xidmətlərin konkret kateqoriyalarına marağının artdığı vaxtda və müəyyən yerdə göstərilməlidir. Əgər şirkət reklam ünsiyyəti üçün düzgün anı seçərsə, alış-veriş etmək ehtimalı artar.
Belə bir reklam kampaniyasını həyata keçirmək üçün müəssisə hədəf auditoriyasının ehtiyaclarını yaxşı başa düşməlidir. Onun seçiminə təsir edən amilləri dəqiq bilməlidir. Bundan əlavə, şirkətlər müştəri məlumatlarını toplamaq üçün yeni üsullar tapmağı hədəf qoymalıdırlar. Bütün bunlar rəqəmsal marketinqin formalaşması üçün faydalı olmaqla yanaşı, marketinqdə istifadə olunan rəqəmsal texnologiyalar sayəsində mümkün olur. Şirkət istehlakçının əlaqə məlumatlarını uğurla toplayarsa və ünsiyyət üçün optimal vaxtı seçərsə, istehlakçıdan müsbət cavab alma ehtimalı artır.
Müasir müəssisələr öz auditoriyası ilə effektiv əlaqə qurmağa yönəlib. Buna görə rəqəmsal marketinq bu qədər güclü inkişaf edib. Eyni zamanda, o, ənənəvi marketinqdən yalnız istehlakçılarla qarşılıqlı əlaqənin yeni texnologiyası ilə fərqlənir. Köhnə sxemlər artıq aktual deyil. Şirkətin şəbəkə istifadəçiləri ilə qarşılıqlı əlaqə qurduğu rəqəmsal marketinq kanallarına gəldidə, e-poçt, sosial şəbəkələr, SMM və ya SMS vasitələri müştəriləri daha əlçatan edir. Potensial müştəri ilə görüş təyin etmək üçün onunla ünsiyyət kanallarını tapmaq lazımdır. Bu kanaldan istifadə etmək üçün əlaqə məlumatlarının toplanması və işlənməsi alətlərindən və mesajlaşma sistemlərindən istifadə etmək lazımdır.
Sosial şəbəkələr milyonlarla insanın iştirak etdiyi onlayn platformalardır. Bu rəqəmsal mühitdə marketinq konkret hədəf auditoriyasına çatmağa və müştərilərlə (o cümlədən potensial olanlarla) və tərəfdaşlarla ünsiyyət qurmağa imkan verir. Hər bir sosial şəbəkənin özünəməxsus məzmun növləri var. Bu vəziyyətdə ən vacib şey vizual komponentdir. Müasir şirkətlər bu aspekti nəzərə almalıdırlar. Məzmun hazırlayarkən onun sosial şəbəkələr vasitəsilə necə yayılacağını başa düşməlisiniz. İnsanlar həyatlarında çox vaxt onlayn platformalardan istifadə edirlər. Sosial şəbəkələr istifadəçilərin maraqları haqqında ətraflı məlumat əldə etməyi öyrənib. Üstəlik, insanlar öz məlumatlarını müstəqil şəkildə paylaşırlar.
Sosial şəbəkə sahibləri tərəfindən hazırlanmış xidmətlər müştərilərlə qarşılıqlı əlaqə və mal və xidmətlərin təşviqi üçün məqsədyönlü əlaqələrdən istifadə etmək üçün bir çox faydalı imkanlar təqdim edir. Bu funksionallıq müxtəlif səviyyəli şirkətləri özünə cəlb edir. Onlar sosial şəbəkələrdən izləyiciləri ilə ünsiyyət qurmaq üçün əlverişli kanallar toplusu kimi istifadə edirlər. Ümumilikdə rəqəmsal marketinq şirkətlərə müştəriləri cəlb etmək, saxlamaq və biznes məqsədlərinə çatmaq üçün güclü bir vasitə təqdim edir.