Mövsümi SEO (Nümunələr və Məsləhətlər)
Mövsümi tendensiyalara uyğun SEO araşdırmalarının aparılması e-ticarət saytınızın uğuru üçün böyük əhəmiyyət kəsb edir. Mövsümi dövrlərdə axtarış trafikində ciddi dalğalanmalar olur. Dəyişkənlikdən mümkün qədər müsbət faydalanmaq üçün düzgün SEO üsullarından istifadə edə bilmək vacibdir.
Məzmun strategiyası, açar söz tədqiqatı, linklərin əldə edilməsi və istifadəçilərlə qarşılıqlı əlaqə həmişə prioritetdir. Bununla belə, xüsusilə e-ticarət saytlarına gəldikdə, mövsümi SEO Xidmeti detalları nəzərdən qaçırılır.
Mövsümi SEO nədir?
Mövsümi SEO, saytınızın performansının proqnozlaşdırıla bilən illik hadisələrin müsbət təsirini təmin edən tədqiqatlar toplusudur. Yeni il, Ramazan bayramı, Qurban bayramı, Sevgililər Günü, Analar Günü, Yay Mövsümü və bu kimi dövrlər üçün mövsümi SEO yanaşmanız olmalıdır.
- Zamana əsaslanan mövsümi dəyişikliklər: Zamana əsaslanan mövsümi dəyişikliklər ilin böyük dövrlərini əhatə edir. Yay mövsümü və qış mövsümü kimi dövrlər ola bilər və ya yalnız müəyyən bir ayı əhatə edən dövrlər ola bilər.
- Hadisə ilə əlaqədar Mövsümi Dəyişikliklər: Tədbirə əsaslanan mövsümi dəyişikliklər ilin xüsusi dövrlərini əhatə edir. Onlar böyük bir dövrü əhatə etmir və yalnız bir neçə günlük mövsümi vəziyyətdir.
Mövsümi SEO mövsümi tendensiyalara uyğunlaşmaq üçün aparılan araşdırmaları əhatə edir. Hər təqvim ilində təkrarlanan proqnozlaşdırıla bilən tendensiyalar var. Fərqli sektorlarda fərqli mövsümi tendensiyalar görünür. İl ərzində xüsusi dövrlərdən təsirlənməyən çox az sektor var. Mövsümi dövrlər daxil edildikdə, ilin qalan hissəsi ilə müqayisədə trafik dəyərlərində və satışlarda ən azı orta dərəcədə artım var. Xüsusilə pərakəndə satış sektoru bundan ən çox qazanan sektordur. Mövsümi meyllərə məhəl qoymamaq biznesiniz üçün fürsətləri əldən vermək deməkdir.
Mövsümi SEO niyə vacibdir?
Mövsümi SEO biznesinizə dönüşümləri artırmağa kömək edə bilər. Ən vacib ehtiyac anında məhsul və xidmətlərinizi ön plana çıxararaq satışlarınızı artırırsınız. Biznesiniz ilin qalan hissəsindən fərqli gəlir axını ilə üzləşir. Əgər biznesiniz xüsusi olaraq mövsümi məhsulları bazara çıxarırsa, onları satın alınma ehtimalı yüksək olan zaman təklif edirsiniz. Beləliklə, məhsullarınızı lazımi anda tez satmaq imkanınız olacaq. Məhsul satışlarının aşağı olduğu digər aylarda gözləntilərinizi tarazlayırsınız.
Mövsümi tendensiyaları necə tapmaq olar?
Bəzi məhsullar üçün mövsümi tendensiyalar olduqca açıqdır. Digərlərində məlumatları bir az daha dərindən araşdırmaq lazımdır. Təəccüblü deyil ki, yayda üzgüçülük məhsulları, qışda isə istiləşmə məhsulları populyardır. Hadisə ilə bağlı vəziyyətləri aşkar etmək daha çətindir.
1.Google Trends
Google Trends müəyyən bir məhsulun zamanla dəyişməsini görməyin ən məşhur yoludur. Əgər bazara çıxarmaq üçün ən yaxşı vaxtı müəyyən etmək istəyirsinizsə, onun ən çox axtarılan vaxtını yoxlaya bilərsiniz. Məsələn, baqaj satırsınızsa, bunun yay aylarında məşhur olduğunu bilirsiniz.
Çamadan açar sözü üzərindən getsək, görə bilərik ki, 2021-ci ildə həmin söz üzrə iyun-iyul aylarında durğunluq, avqust ayında isə kəskin artmalar olmuşdur.
2022-ci ilin fevral ayında isə kəskin artmış və 2 il ərzindəki ən çox axtarış həcminə çatmışdır. Buradan da belə nəticəyə gələ bilərik ki, sadaladığımız aylar “çamadan” satışı üçün ən perspektivli aylar hesab edilir.
2.Google Keyword Planner
Google Açar Söz Planlayıcısı marketinq strategiyanızı inkişaf etdirmək üçün müxtəlif məqsədlər üçün istifadə edə biləcəyiniz pulsuz bir vasitədir. SEO səylərinizdə müvafiq açar sözləri tapmağınıza kömək edir. Alətə hər hansı açar sözü daxil etdiyiniz zaman müxtəlif sözlərə çatacaqsınız.
Qarşılaşacağınız bu uyğun terminlər SEO planınızın bir hissəsi olmalıdır. Axtarış şərtlərinə marağı ələ keçirdikdən sonra onu qiymətləndirmək lazımdır. Siz həmçinin müəyyən bir açar sözə marağın zamanla necə dəyişdiyini görə bilərsiniz.
3.Google Search Console
Google Search Console ən son tendensiyaları tutmaq üçün istifadə edə biləcəyiniz başqa bir mühüm vasitədir. Bu, saytınızdakı tendensiyaları müəyyən etməyə kömək edir. Bu, hədəf auditoriyanızın ən çox hansı səhifələrlə əlaqə saxladığını anlamağa imkan verir. Beləliklə, optimallaşdırma işlərini asanlaşdıra bilərsiniz. Kliklər, təəssüratlar, yer və istifadə olunan cihazlar da daxil olmaqla bir çox məlumatlara daxil olmaq mümkündür.
Mövsümi SEO optimallaşdırmanı necə etmək olar?
Mövsümi SEO optimallaşdırması etmək istəyirsinizsə, nəzərə alınmalı olan ilk şey məlumatlardan ən ideal şəkildə istifadə etməyin vacibliyidir.
1.Məzmunu Trendlərə uyğun optimallaşdırın
SEO işinin istənilən nöqtəsində məzmun yaratmalı olacaqsınız. Dönüşümlər istəyirsinizsə, məzmun olmadan bunu edə bilməzsiniz. Məzmun həqiqətən güclüdür, çünki o, saytınıza trafik gətirir və biznesinizin marketinq səylərinə rəhbərlik edir.
2.Strategiyanızı Seqmentləşdirməyə Çalışın
Mövsümi məhsullar üçün effektiv kampaniyalar yaratmaq istəyirsinizsə, strategiyanızı seqmentləşdirməyə çalışmalısınız. Əgər strategiyanıza müxtəlif seqmentləri daxil etsəniz, məhsulunuzu ən yaxşı şəkildə tanıtmaq imkanınız olacaq. Strategiyanıza üç əsas payı daxil edə bilərsiniz.
Yüksəliş dövrü: Mövsümün başlamasına adətən bir neçə ay və ya bir neçə həftə qalmış olur. Siz brend şüurunu artırmalı və hədəf auditoriyanızı doğru məhsullarla qarşılamalısınız. Mesajlarınızda mövsümi bazar elementləri olmalıdır.
Qarşılıqlı Uyğun Çember: Satdığınız məhsulun populyarlığının mümkün qədər artdığı ölkədir. Bu bölgədəki insanların məhsullarınızı almaq ehtimalı yüksəkdir. Hədəf auditoriyanız üçün müvafiq və lazım olduqda reklamlar yaratmısınız ki, onlar məhsulları ala bilsinlər.
Reqressiya raundu: İndi mövsümi xarakter daşıyır. Mövsümün sonuna yaxın hiss edirsinizsə. Mövsümi məhsulları deyil, digər məhsulları tanıtmaq üçün bir şey göstərməlisiniz.
3.Mövsümi Şəkillər Hazırlamağa Çalışın
Mövsümi şəkillər standart şəkillərdən fərqlidir. Onlar saytınızdakı məhsulları önə çıxarır, lakin ən əsası diqqəti cəlb edir. Mövsüm üçün müxtəlif məhsulların marketinqi zamanı çox faydalıdır. Unutmamalısınız ki, vizuallarla mesajları daha təsirli şəkildə çatdırmaq imkanınız olacaq.
Qış mövsümü üçün bir məhsulu təbliğ edərkən, onu yay mövsümünün rəngləri ilə dəstəkləməməlisiniz. Hər şeyi ən xırda təfərrüatına qədər düşünməli və mövsümi vizuallara bu şəkildə qərar verməlisiniz. Şərf almaq istəyən qadının eyni zamanda bikini almasını gözləməməlisiniz.
Beləcə, “Mövsümi SEO nədir?” sualına bu yazımızda birlikdə cavab tapdıq. Bundan əlavə bura klik edərək digər maraqlı bloqlar kateqoriyamıza keçid edə və SEO haqqında bir çox suala rahatlıqla cavab tapa bilərsiniz.
SEO haqqında yeni bloq və maraqlı məlumatlardan ilk siz xəbərdar olmaq istəyirsinizsə, aşağıdakı butona klik edərək bizi telegramdan izləyə bilərsiniz.