GEO vs SEO sadəcə olaraq başqa bir marketinq söz döyüşü deyil – fərqində olub-olmamağınızdan asılı olmayaraq veb saytınızın trafikinə artıq təsir edən fundamental dəyişiklikdir.
On ildən artıqdır ki, SEO eyni qaydalarla edilir: açar sözlər araşdırın, keyfiyyətli məzmun hazırlayın, geri bağlantılar qurun və Google trafikinə baxın.
Ancaq hər şeyi dəyişən budur: AI insanlar kimi internetdə axtarış aparmır.
Siz hələ də Google-un ənənəvi axtarış nəticələrini optimallaşdırarkən, milyonlarla potensial müştəri indi ChatGPT, Perplexity və ya Google-un SGE-dən ani cavablar alır – sizin diqqətlə optimallaşdırılmış vebsaytınızı tamamilə yan keçərək.
Generativ mühərrik optimallaşdırmasının (GEO) söhbətə girdiyi yer budur.
Axtarış nəticələrində sıralamağa yönəlmiş ənənəvi axtarış motorunun optimallaşdırılmasından (SEO) fərqli olaraq, GEO məzmununuzun süni intellekt tərəfindən yaradılan cavablarda tanınmasını, istinad edilməsini və nümayiş etdirilməsini təmin edir.
Bu dəyişikliyi başa düşən rəqibləriniz artıq uyğunlaşır, siz hələ də gəlirləri azalan strategiyalara resursları tökürsünüz.
Bu tükənməz bələdçidə siz GEO-nun SEO-dan nə ilə fərqləndiyini, nə üçün indi həmişəkindən daha vacib olduğunu və həm insanlar, həm də süni intellekt üçün optimallaşdırmaq üçün atacağınız praktik addımları görəcəksiniz.
SEO nədir və GEO nədir?
GEO və SEO-nun nə olduğunu yoxlayaq və sonra GEO və SEO arasındakı fərqə keçək.
SEO (Axtarış Motoru Optimizasiyası) nədir?
SEO, veb saytınızın Google, Bing və ya Yahoo kimi ənənəvi axtarış sistemlərində görünməsini yaxşılaşdırmaq təcrübəsidir. İstifadəçilər müvafiq sorğuları yazdıqda axtarış nəticələri səhifələrində daha yüksək görünmək üçün reytinqlərə qalxmaqdan ibarətdir.
Əsas elementlər:
Açar sözlər: İnsanların axtardığı terminləri araşdırmaq və istifadə etmək (məsələn, “ən yaxşı reklam nüsxəsi nümunələri”).
Geri bağlantılar: Səlahiyyəti artırmaq üçün digər nüfuzlu saytlardan bağlantılar qazanmaq.
Məzmun keyfiyyəti: Faydalı, cəlbedici və yaxşı strukturlaşdırılmış məqalələr yazmaq.
Texniki optimallaşdırma: Sürətli yükləmə müddətləri, mobil uyğunluq və düzgün indeksləşdirmənin təmin edilməsi.
Necə işləyir: Axtarış motorları məzmunu qiymətləndirmək və sıralamaq üçün mürəkkəb alqoritmlərdən istifadə edir. SEO, aşkarlığı artırmaq üçün saytınızı bu qaydalara uyğunlaşdırır.
Real Dünya Nümunəsi: Google-da “ən yaxşı SEO konfransları” axtarsanız, ən yaxşı nəticələr müvafiq açar sözlər, güclü geri keçidlər və istifadəçi dostu dizaynla optimallaşdırılmış səhifələrdir.
Digər tərəfdən, generativ mühərrik optimallaşdırması (GEO) ChatGPT və Perplexity kimi süni intellektlə işləyən axtarış motorları üçün məzmunu optimallaşdırmaq və Google AI Baxışları üçün sıralamağa yönəlmiş daha yeni strategiyadır.
GEO və SEO necə işləyir
SEO necə işləyir: Ənənəvi yanaşma
Axtarış motorunun optimallaşdırılması (SEO) üç mərhələdən ibarətdir:
Tarama: Axtarış motorları internetdə keçidləri izləməklə məzmunu tapmaq üçün botlardan istifadə edir.
İndeksləmə: Aşkar edilmiş məzmun işlənir və kütləvi verilənlər bazasında saxlanılır.
Sıralama: İstifadəçi axtarış etdikdə, axtarış sistemi müvafiq məzmunu əldə edir və onu aşağıdakılara əsasən sıralayır:
Açar söz uyğunluğu və yerləşdirilməsi
Backlink keyfiyyət və kəmiyyət
İstifadəçi təcrübəsi siqnalları (sıçrayış dərəcəsi, səhifədə vaxt)
Məzmun keyfiyyəti və əhatəliliyi
Texniki amillər (sayt sürəti, mobil uyğunluq, təhlükəsizlik)
Son nəticə? Veb saytınız axtarış nəticələrində rəqib məzmunla müqayisədə bu sıralama amillərinə nə dərəcədə cavab verdiyinə görə müəyyən edilmiş mövqedə görünür.
GEO necə işləyir: AI-yə əsaslanan yeni yanaşma
Generativ Mühərrik Optimizasiyası (GEO) ChatGPT və ya Google AI Baxışları kimi süni intellektə əsaslanan alətlərdə iştirakınızı gücləndirir. Budur proses:
Məzmun qəbulu: AI sistemləri ya əvvəlcədən təlim və ya real vaxt axtarışı vasitəsilə davamlı olaraq veb məzmunu mənimsəyir.
Biliklərin çıxarılması: Süni intellekt məzmununuzdakı əsas faktları, obyektləri və əlaqələri müəyyən edir.
Uyğunluğun Qiymətləndirilməsi: İstifadəçi sual verdikdə, süni intellekt hansı mənbələrin ən uyğun, etibarlı məlumatı ehtiva etdiyini müəyyən edir.
Cavabın yaradılması: Süni intellekt məlumatı sintez edir, potensial olaraq məzmununuza istinad edir, əgər:
Faktın aydın, birmənalı ifadələrini təqdim edir
Məlumatı strukturlaşdırılmış, çıxarıla bilən formatda təqdim edir
Unikal anlayışlar və ya hərtərəfli əhatə təklif edir
Mövzu üzrə təcrübə və səlahiyyət nümayiş etdirir
Son nəticə? Brendiniz və ya məzmununuz birbaşa AI tərəfindən yaradılan cavablarda, hətta istifadəçilər heç vaxt veb saytınıza daxil olmasa belə, tez-tez atribusiya ilə qeyd olunur.
Əsas fərq: SEO siyahıdakı mövqeyi müəyyən etmək üçün sıralama siqnallarına, GEO isə sintez edilmiş cavaba daxil olmağı müəyyən etmək üçün məlumat keyfiyyətinə və strukturuna əsaslanır.
SEO: Sizi kliklər üçün sıralanmış axtarış nəticələrinə çıxarır.
GEO: Sizi təsir üçün AI-nin ani cavablarına qoyur.
Birlikdə onlar həm bugünkü axtarış mənzərəsində, həm də sabahın süni intellektlə idarə olunan gələcəyində hökmranlıq etmək üçün biletinizdir. GEO və SEO-nun birlikdə necə işlədiyini görək.